Átjelentkezőknek
Kedves Hallgató!
Amennyiben felsőoktatási tanulmányaid során arra a döntésre jutsz, hogy valamilyen okból egy más intézményben szeretnél tanulni, a Wekerle Sándor Üzleti Főiskolán több alapképzésből és felsőoktatási szakképzésből választhatsz nappali és levelező tagozaton.
Képzés megnevezése | Tagozat | Képzési terület |
---|---|---|
Alapképzések: | ||
Emberi erőforrások | nappali, levelező | gazdaságtudományok |
Gazdaságinformatikus | levelező | informatika |
Gazdálkodás és menedzsment | nappali, levelező | gazdaságtudományok |
Kereskedelem és marketing | nappali, levelező | gazdaságtudományok |
Pénzügy és számvitel | levelező | gazdaságtudományok |
Felsőoktatási szakképzések: | ||
Kereskedelem és marketing - | nappali, levelező | gazdaságtudományok |
Kereskedelem és marketing - | nappali, levelező | gazdaságtudományok |
Gazdaságinformatikus | levelező | informatika |
Pénzügy és számvitel - vállalkozási szakirány | levelező | gazdaságtudományok |
Az átjelentkezést gyorsan, kényelmesen, egyszerűen és díjmentesen intézheted az alábbi feltételek figyelembevételével:
- Átjelentkezési kérelmet csak azonos képzési területre és képzési szintre adhatsz be.
- Megkezdett alapképzésről átjelentkezhetsz felsőoktatási szakképzésre, de felsőoktatási szakképzésből alapképzésre átjelentkezni nem lehetséges.
- Érvényes hallgatói jogviszonnyal kell rendelkezned (aktív vagy passzív státusz), továbbá rendelkezned kell min. 30 kredittel.
- Az intézményváltással egyidőben képzés és/vagy tagozatváltás is lehetséges.
- A kérelemnek az őszi félévben legkésőbb augusztus 15-ig, a tavaszi félévben pedig február 15-ig be kell érkeznie.
Amennyiben ezek a feltételek teljesülnek, a kérelmezési eljárás a következőképpen történik:
- A kért adatok beérkezését követően megvizsgáljuk, hogy milyen feltételekkel tudunk fogadni a képzésünkre és tájékoztatunk arról, hogyan tudsz a számodra legkedvezőbb módon bekapcsolódni az oktatásba.
- A sikeres átvételről mind téged, mind az intézményedet írásban tájékoztatjuk és elvégezzük az átvételedhez kapcsolódó feladatokat.
- Értesítünk a beiratkozás idejéről és tudnivalóiról, ahol részletesen tájékoztatunk a legfontosabb tanulmányi, pénzügyi, és egyéb feltételekről.
Hogyan tudod a már elvégzett tárgyaid beszámítását kérni?
- A beiratkozást követően a Neptun rendszerben rendelkezésedre áll egy online tárgybeszámítási kérvény, melyet tárgyanként kell beadnod.
- Csatolnod kell az előző intézmény által kiadott tantárgyi tematikát.
- A kérvényezési eljárás költsége 4000,-Ft/tárgy, melyet a kérelem elküldésével egyidőben javasolt kifizetni, így a kérvényed ezt követően megjelenik a rendszerben.
- A tárgy tartalmát a Kreditátviteli Bizottság megvizsgálja és amennyiben min. 75% egyezést mutat a nálunk oktatott tárgy tartalmával, a kérelem elfogadásra kerül.
- Az elbírálásról a Neptunban kapsz értesítést.
- Az elfogadott tárgyakra a Neptunban azt a jegyet rögzítjük, mely az átjelentkezéskor becsatolt leckekönyvedben szerepel (min. elégséges jegy fogadható be).
- A beszámított tárgyra további díjfizetési kötelezettséged nem áll fenn.
- A beszámított kreditek száma nem haladhatja meg a képzés kreditszámának a 2/3-át.
Az átjelentkezési eljárást az otthonodból intézheted, de ha ezt megelőzően vannak kérdéseid, rendelkezésedre állunk személyesen, telefonon vagy email útján. A Tanulmányi Hivatalt az alábbi elérhetőségeken találod meg:
Címünk:
1083 Budapest, Jázmin utca 10. I. emelet 111. szoba
Telefonszámunk:
1-323-1070 *232
Email címünk:
Képzési programjaink leírását és a mintatanterveket weboldalunkon találod meg:
Szabályzatok, dokumentumok – Aktuális tanév dokumentumai