Wekerle Sándor Üzleti Főiskola

Marketing menedzser

A marketing menedzser a vállalkozások, intézmények, civil szervezetek menedzsmentjének egyik legfontosabb tagja, felső vezetőként megtervezi a marketing stratégiát és annak megvalósítását biztosító operatív folyamatokat, feladatokat, valamint irányítja és ellenőrzi azok teljesítését. A kor kihívásainak megfelelően folyamatosan fejleszti tudását, kiemelt tekintettel a fogyasztók igényeihez, a működési környezethez és a tevékenység sajátosságaihoz optimálisan illeszkedő, offline és online eszközök egyensúlyát biztosító marketing mix kidolgozására. Ennek során rugalmasan alkalmazkodik a piac változásaihoz, a marketing szakma szemléletének és gyakorlatának fejlődéséhez és elsődlegesnek tartja a tudomány és technológia eredményeinek felhasználását a hatékonyság növelése érdekében.

A képzés célja, hogy Ön tanulmányai során olyan elméleti és gyakorlati tudást és képességeket szerezzen, amelyek megalapozzák a hazai és multinacionális vállalkozásoknál, szervezeteknél való hatékony munkavégzést és hozzájáruljon karrierjének fejlődéséhez.

Dr. Pénzes Ibolya Rózsa PhD
Dr. Pénzes Ibolya Rózsa PhDszakfelelős, főiskolai tanár

A képzés jellemzői

  1. A képzésbe való belépés feltétele: felsőfokú végzettség
  2. Megszerezhető végzettség neve: Marketing menedzser
  3. A képzés időtartama: 2 félév
  4. Megszerezhető személyes adottságok, készségek:
  • kreatív vezetői, irányító készség,
  • információ feldolgozási készség, elemző-képesség,
  • szervezőkészség,
  • stratégiai gondolkodás, döntésképesség,
  • problémamegoldó képesség
  • tárgyalási és kommunikációs készség,
  • konfliktuskezelő képesség,
  • együttműködési és kapcsolatteremtő készség,
  • alkalmasság a csoportmunkában való részvételre,
  • felelősségtudat, pontosság, elkötelezettség és igény a minőségi munkára,
  • szakmai továbbképzésre, önképzésre való igény és igényesség.

A képzés díja:

230 000 Ft / félév
(Igény szerint, előzetes kérelem alapján, havi kamatmentes részletfizetés lehetséges.)

Mintatanterv

Marketing menedzser

szakirányú továbbképzés

MINTATANTERV

Tantárgy

Óra

Kredit

Számonkérés

1. félév

Vállalkozások működési környezete

10

3

Vizsgajegy

A marketing szemlélete és gyakorlata

10

3

Vizsgajegy

Menedzsment a XXI. században

10

3

Vizsgajegy

Hatékony üzleti kommunikáció

10

3

Félévközi jegy

A fogyasztói magatartás és a fogyasztás trendjei

10

3

Vizsgajegy

Gazdaság- és gazdálkodás elemzés módszerei és technikái

10

3

Félévközi jegy

Kihívások a marketing menedzsmentben

10

3

Vizsgajegy

Online marketing és trendjei

10

3

Félévközi jegy

Marketing információk és a piackutatás

10

3

Félévközi jegy

Integrált marketingkommunikáció

10

3

Vizsgajegy

Összesen

100

30

 

2. félév

       

Marketingtervezés és marketingstratégia

12

3

Félévközi jegy

Online piackutatás módszertana

12

3

Félévközi jegy

Közösségi médiamarketing

12

3

félévközi jegy

Márkamanedzsment

10

3

Vizsgajegy

Trade marketing

12

3

Vizsgajegy

Generációmarketing

10

2

Vizsgajegy

Mesterséges intelligencia a marketingben

12

3

Félévközi jegy

E business stratégia vállalati felsővezetőknek

10

2

Félévközi jegy

Szakdolgozati konzultáció

2

2

Félévközi jegy

Szakdolgozat

0

6

Félévközi jegy

Összesen

92

30

 

Képzés összesen

 

192

60

 

EGYÉB INFORMÁCIÓK

  • A marketingmenedzser szakirányú továbbképzés tartalma és szervezése a munkaerő-piaci és hallgatói igényekhez igazodó, a Főiskola törekszik arra, hogy annak a lehető legmagasabb színvonalon megfeleljen.
  • A képzésre bárki jelentkezhet, aki felsőfokú végzettséggel rendelkezik, a felvétel nem függ a korábbi tanulmányok tudományterületétől és a munkarendtől (nappali, levelező) sem.
  • A jelentkezés a főiskola honlapján történik (https://wsuf.hu/kepzesek/szakiranyu-tovabbkepzesek ) az online jelentkezési lap kitöltésével.
  • A képzést levelező munkarendben szervezzük, két hetente pénteken (13 órától) és szombaton (egész nap), az órarendnek megfelelő beosztásban. A képzés megfelelő létszámú hallgató esetén indul, a beiratkozás és az oktatás kezdete: 2020. szeptember.
  • A képzést tartalma megújult, az oktatás során a marketing és digitalizáció fejlődésének komplex szemléletét érvényesítjük. Ezt garantálja, hogy oktatóink többsége tudományos fokozattal, a marketing szakterületen magas színvonalú elméleti tudással és gyakorlati tapasztalatokkal rendelkezik.
  • A képzés módszereiben is igazodik a hallgatói igényekhez, a személyes megjelenést igénylő kontaktórák mellett online konzultációt is alkalmazunk. A gyakorlati jellegű feladatokat az oktatók iránymutatása alapján egyéni, vagy team munkában dolgozzák fel a hallgatók, amelynek eredményeit prezentálják.
  • A korábbi tanulmányok során elsajátított ismeretek beszámítására lehetőség van, amely kérvény alapján a WSUF Hallgatói Követelményrendszerében foglaltak alapján történhet (https://wsuf.hu/media/attachments/szabalyzatok-dokumentumok/szmsz_hallg.pdf ).

Jelentkezési lap

Kérjük, válasszon szakot!
Kérjük, adja meg a teljes nevét!
Érvénytelen e-mail cím!
Kérjük, adja meg telefonszámát!

Felvételi
iroda

  • +36-1/323-1070*204
  • +36-30/994-31-53
  • felvi@wsuf.hu

Központi
elérhetőségeink

  • 1083 Budapest, Jázmin utca 10.
  • +36-1/323-1070
  • felvi@wsuf.hu

Tanulmányi
hivatal

  • +36-1/323-1070*233
  • +36-30/994-30-92
  • tanulmanyihivatal@wsuf.hu

Rektori
hivatal

  • +36-1/323-1070*522
  • rektorihivatal@wsuf.hu

Felnöttképzési
Osztály

  • +36-1-323-1070*409
  • felnottkepzes@wsuf.hu
© 2020 | Minden jog fenntartva | Wekerle Sándor Üzleti Főiskola
Felnőttképzési nyilvántartásba-vételi szám: E-001726/2018